Optimal Media
LOVESC, DECI EXIST!, un film de Marius Th Barna, dupa un scenariu de Bogdan Ficeac  |   Ambasada României la Copenhaga invită copiii români în Regatul Poveștilor, alături de scriitorul Petre Crăciun  |   Prezențe românești la Târgul Internațional de carte pentru copii Bologna 2017  |   ” Să călcăm pe iarbă”/ Concurs antidrog organizat de Școala nr. 79, în parteneriat cu C.N. ”Gheorghe Șincai” și Agenția Națională Antidrog   |   Să-ți schimbi părerea nu înseamnă să fii prostituată  |  
  Optimal Antidrog
03.09.2014

Antidrog/ S-a terminat campania FĂRĂ RISCURI ÎN PLUS – safe parties!, desfasurata pe Litoralul Marii Negre

Agenţia Naţională Antidrog, în parteneriat cu Asociaţia Carusel, a implementat, în perioada estivală, campania „FĂRĂ RISCURI ÎN PLUS – safe parties!” - a 8-a campanie estivală iniţiată pe Litoralul Mării Negre şi cea de a 5-a campanie de reducere a riscurilor asociate consumului de droguri în Vama Veche.





„FĂRĂ RISCURI ÎN PLUS – safe parties!” reprezintă o campanie de prevenire şi de reducere a riscurilor asociate consumului de droguri, fiind adaptată dinamicii categoriei de vârstă adresabile, respectiv adolescenţi şi tineri, în special celor care au comportamente la risc sau care deja au iniţiat consumul.





În acest an, campania s-a implementat în 3 etape:





Etapa 1. Campania a debutat la data de 1 mai 2014, la Vama Veche, având o durată de 5 zile.





Etapa 2. Campania a continuat în perioada de vârf a sezonului estival, 17 iulie – 3 august 2014, locaţia fiind tot Vama Veche, staţiune în care au fost implementate cu succes în anii trecuţi astfel de campanii.





Etapa 3. Ca element de noutate, în acest an, campania s-a extins şi în zona organizării de evenimente adresate adolescenţilor şi tinerilor, respectiv concertele de muzică electronică şi rock, devenite deja tradiţionale în perioada de vară (festivalurile Summer Well, Artmania şi Rockstadt Extreme).





Necesitatea realizării campaniei a fost fundamentată din punctul de vedere al prevalenţei consumului de droguri la nivel naţional şi al studiilor referitoare la comportamentele vizând HIV şi hepatitele virale de tip B şi C în rândul consumatorilor de droguri injectabile.





Vama Veche este cunoscută pentru atmosfera sa, care atrage un număr mare de tineri, creându-se astfel condiţiile unui consum riscant de droguri.





Obiectivul general al campaniei l-a reprezentat creşterea nivelului de informare şi educare privind riscurile asociate consumului de droguri şi serviciile existente la nivel naţional pentru consumatorii de droguri, în rândul adolescenţilor şi tinerilor cu comportamente la risc.





Beneficiarii campaniei au fost aproximativ 10.000 de tineri aflaţi în Vama Veche pe durata campaniei şi aproximativ 30.000 de tineri participanţi la festivalurile de muzică electronică şi folk.





Organizatorii campaniei au amplasat un cort ca punct fix de lucru de la care s-a plecat pe teren (plajă, terase, spaţiile de desfăşurare a concertelor) pentru a împărţi pliante şi a discuta cu tinerii despre riscurile asociate consumului de droguri.





Membrii echipei au fost specialişti cu experienţă în lucrul cu consumatorii de droguri - psihologi, asistenţi sociali, medici şi jurişti -, care au asigurat, pe lângă acţiuni de informare şi discuţii libere de la egal la egal, consilieri psihologice, sociale şi juridice.





Campania a inclus şi o componentă de servicii pentru consumatorii de droguri injectabile: informare despre injectarea corectă, riscuri asociate injectării, schimb de seringi, distribuire de prezervative.





Pentru asigurarea confidenţialităţii, distribuţia şi/sau schimbul de seringi s-a realizat în interiorul cortului.





În cadrul primei etape a campaniei, derulate în perioada 30 aprilie – 5 mai 2014, au fost realizate următoarele activităţi:





• Prevenirea şi reducerea riscurilor asociate consumului de droguri în rândul a 2.047 adolescenţi şi tineri aflaţi pe litoral, la începutul perioadei estivale prin distribuirea de materiale informative şi de protecţie împotriva riscurilor asociate consumului de droguri;





• Promovarea serviciilor pentru tratamentul dependenţei de droguri pentru 57 adolescenţi şi tineri consumatori de droguri, care s-au adresat direct echipei de implementare;





• Promovarea conceptului de reducere a riscurilor asociate consumului de droguri, ca abordare de sănătate publică şi de destigmatizare a consumatorilor de droguri către 15 reprezentanţii autorităţilor locale şi 30 dezvoltatori din Vama Veche prin distribuirea unui număr de 15 mape de prezentare a campaniei şi 30 afişe.





În etapa a 2-a, campania a continuat în perioada de vârf a sezonului estival, respectiv 17 iulie – 3 august 2014, locaţia fiind tot Vama Veche, prin activităţi desfaşurate conform obiectivelor campaniei „FĂRĂ RISCURI ÎN PLUS - safe parties 2014! ”, după cum urmează:





• Pentru prevenirea şi reducerea riscurilor asociate consumului de droguri în perioada 17 iulie – 3 august, au beneficiat de sesiuni informative generale, un număr de 3640 tineri, prin distribuirea de 3750 materiale informative şi de protecţie împotriva riscurilor asociate consumului de droguri;





• Prevenirea şi reducerea riscurilor asociate consumului de droguri în rândul a 4200 adolescenţi şi tineri care au participat la 2 evenimente, prin distribuirea unui numar de 700 materiale informative şi materiale de protecţie;





• Promovarea serviciilor de tratament a dependenţei de droguri pentru 66 de persoane prin activităţile de consiliere psihologică a 66 de persoane respectiv, consiliere socială a unui număr de 41 persoane;





• Promovarea conceptului de reducere a riscurilor asociate consumului de droguri, ca abordare de sănătate publică şi de destigmatizare a consumatorilor de droguri prin oferirea de informaţii privind conceptul de riscurilor asociate consumului de droguri pentru 3750 persoane - populaţie generală aflată la Vama Veche în perioada 17 iulie – 3 august 2014.





Etapa 3. În acest an, campania s-a extins şi în zona organizării de evenimente adresate adolescenţilor şi tinerilor, respectiv concertele de muzică electronică şi rock, devenite deja tradiţionale în perioada de vară, respectiv: „Bestfest” – Summer-camp la Mogoşoaia, în perioada 31 iulie - 2 august 2014, cu o durată de 3 zile, Festivalul „Artmania” de la Sibiu, în perioada 4 - 10 august, cu o durată de 7 zile şi Festivalul „Rockstadt Extreme” de la Râşnov, în perioada 14 -16 august 2014, cu o durată de 3 zile.





Optimal Media

captcha reîncarcă imaginea

Comentarii

Publicat de: paZ8EGSk

Dag nabbit good stuff you wheppirsnappers! http://qiewmdpki.com [url=http://oczxhgfcnvt.com]oczxhgfcnvt[/url] [link=http://pctabryissc.com]pctabryissc[/link]

Publicat de: 2J1vNotmTA

A simple and intneliglet point, well made. Thanks!

Publicat de: rVRrp6dbu

It's great to find soemone so on the ball http://rpodstg.com [url=http://jttfzbngyow.com]jttfzbngyow[/url] [link=http://icbitb.com]icbitb[/link]

Publicat de: UgBztUQHCJV

I've been looikng for a post like this forever (and a day)

Publicat de: V8sfxssvHA4h

There's a terrific amount of knogeldwe in this article!


Categorii
Actualitate
Politic
Economic
Social
Optimal Antidrog
Actualitatea Europeana
Stiri interne
Justitie & Afaceri Interne
Externe
Apărare
Administratie
Prim plan
Reportaj
Accente
Sănătate
Opinii
Cultură, educaţie
Media, publicitate
Derapaje
Campanii sociale
Sport/Turism
Romania asa cum este
Dosare istorice
Divertisment
Filme
Filmulete haioase
Joburi
Romanii de pretutindeni
Student Press
Spoturi antidrog
Timp liber
Stiri ultima ora
Fostul premier Petre Roman, audiat în dosarul Mineriada
Fostul premier Petre Roman, inculpat in dosarul ”Mineriada”, impreună cu Ion Iliescu, Gelu Voican Voiculescu, Virgil Măgureanu și alți membrii ai cabinetului său, s-a prezentat marți dimineața la Parchetul General pentru a fi audiat de procurorii militari. Roman este acuzat de infracțiuni contra umanității....
Abonare Newsletter
Nume:
E-mail:

PRODUCTII VIDEO ALE COMPANIEI OPTIMAL MEDIA SOLUTION Tel. comanda: 0722344124, e-mail: redactie@optimalmedia.ro

Acasa Companie Editoriale Publicaţii Martor Ocular Redacţie Contact
Actualizat:Zilnic, ISSN 2069 – 0045
Continutul acestui site este proprietatea Optimal Media Solution.
Este interzisa republicarea sau redistribuirea continutului fara mentionarea sursei.