Optimal Media
Concursul Național de Literatură REȚEAUA LITERARĂ - ediția a V-a - 2019  |   DRUMUL POVEȘTILOR. PE URMELE MARILOR POVESTITORI, un proiect menit să îi aducă pe copii mai aproape de autorii români de povești  |   Prejudiciu produs statului român, recuperat  |   Crăciun Fericit tuturor prietenilor!  |   Semnarea Programului de cooperare culturală între Ministerul Culturii și Identității Naționale și Ministerul Culturii din Palestina  |  
  Prim plan
29.07.2010

Expo Shanghai 2010/ Ziua Naţională a României, prilej pentru lansarea noului brand turistic al României

Ziua Naţională a României la Expoziţia Mondială Expo Shanghai 2010 a fost deschisă joi, în prezenţa unor oficiali români şi chinezi, în cursul zilei urmând să aibă loc lansarea brandului turistic al României, informeaza Agerpes.


'Ne dorim cât mai mulţi turişti chinezi în România şi avem cu ce să îi îmbiem. Aţi gustat din mâncărurile noastre, ne-aţi ascultat muzica şi v-aţi convins, sper, că aveţi ce să descoperiţi în România. Vă asigurăm că vă veţi simţi ca acasă în România şi veţi vedea că avem multe în comun, începând cu omenia şi ospitalitatea', a declarat ministrul afacerilor externe Teodor Baconschi la deschiderea oficială a evenimentului.


Ministrul de externe a mai vorbit despre faptul ca România se pregăteşte să îşi modernizeze hidrocentralele sau să construiască altele noi, companiile chineze fiind binevenite să participe la licitaţii. „Vrem să construim şosele şi autostrăzi sau facilităţi industriale. Expertiza şi capitalul chinez sunt, la rândul lor, binevenite”, a mai adaugat Teodor Baconschi.


La inaugurarea Zilei Naţionale a României la Expo Shanghai 2010 a fost arborat steagul ţării, iar programul artistic a fost susţinut de ansamblul 'Căluşarii Slatinei'.


Elena Udrea, cara va fi de fata la lansarea brandului turistic, consideră că acesta îşi propune să arate o nouă imagine a României.


'Este prima dată când acest brand se face profesionist, de către o asociere de firme internaţionale specializate în brandinguri de ţară. Este cea mai mare firmă branding de ţară care a lucrat la brandul turistic al României. Pe de altă parte, toate încercările trecute nu au fost susţinute, nu au fost continuate de-a lungul timpului cu acţiuni care să crească promovarea României, pornind de la ceea ce a reprezentat la un anumit moment, să zicem, un logo pentru România', a declarat, luni seara, ministrul Dezvoltării Regionale şi Turismului, Elena Udrea, cu prilejul unei emisiuni la TVR.


Oficialul român a precizat că brandul turistic al României îşi propune să arate o nouă imagine despre România legată de natură şi de patrimoniul cultural românesc.


'Această imagine se referă la natura pe care o avem, la tradiţiile româneşti culturale, la patrimoniul cultural românesc. Asta este pentru prima dată când se întâmplă ca promovarea României să plece de la aceste realităţi şi nu ca până acum, de la mare, Dracula sau Delta Dunării. Rezultatul acesta, faptul că ne promovăm cu aceste elemente, a venit în urma unor cercetări pe plan internaţional, pe pieţele pe care noi dorim să ne promovăm în special, pe pieţele-ţintă. De aceea, credem că, după lansarea acestui brand, care se face cu bani europeni - el a fost conceput, gândit, creat pe bani europeni -, cel mai important lucru este etapa de promovare a României prin această nouă imagine', a precizat Udrea, citata de Agerpres.


Potrivit sursei citate, din acest nou proiect a fost exclus litoralul şi Dracula, axându-se mai mult pe natură şi pe munţii României.


Crearea şi promovarea brandului turistic al României, finanţate din fonduri europene, prin Programul Operaţional Regional, fac parte din categoria acţiunilor de promovare a potenţialului turistic al României, pentru care sunt alocaţi 75 milioane de euro până la finalul anului 2013.


Asocierea THR-TNS a fost desemnată câştigătoare la licitaţia organizată pentru realizarea brandului turistic al României de Ministerul Turismului (MT), la finalul anului 2009.


Suma pe care o va plăti ministerul pentru aceste servicii este de 894.970 de euro, bani alocaţi României în acest scop de Uniunea Europeană, prin Programul Operaţional Regional - Domeniul Major de Intervenţie 5.3: 'Promovarea potenţialului turistic şi crearea infrastructurii, în scopul creşterii atractivităţii României ca destinaţie turistică".


La evenimentul de lansare a brandului de la Expo Shanghai 2010 vor participa ministrul Dezvoltării Regionale şi Turismului, Elena Udrea, ministrul Afacerilor Externe, Teodor Bacoschi şi cei mai cunoscuţi sportivi români, Nadia Comăneci, Ilie Năstase şi Gheorghe Hagi.


"Caracteristicile brandului vor fi subliniate prin recitalul maestrului Gheorghe Zamfir. Publicul prezent la lansare va viziona un film de prezentare a ţării noastre ca destinaţie turistică şi va primi suveniruri inscripţionate cu noul logo, din partea organizatorilor români', este menţionat într-un comunicat al MDRT.


Expoziţia mondială Shanghai 2010 (1 mai - 30 octombrie 2010) va găzdui participarea unui număr-record de 189 naţiuni şi 57 de organizaţii internaţionale şi se estimează că va fi vizitată de peste 70 de milioane de persoane.


Noul slogan turistic al României este, potrivit Impactnews, "Explore the Carpathian garden" (Explorează grădina carpatină) , slogan pe care ministrul Turismului, Elena Udrea, a ales să îl lanseze de ziua României la Expoziţia Mondială de la Shanghai, joi, 29 iulie.


In Romania au aparut deja numeroase comentarii fata de sloganul ce va fi lansat jos, existand specialisti in branding ce afirma ca acesta nu este specific Romaniei, Muntii Carpati depasind granitele tarii noastre.


Imagini: TouYube, Pavilionul Romaniei, Shanghai
Optimal Media





The World Expo site in Shanghai - official video




captcha reîncarcă imaginea

Comentarii

Publicat de: mRigmRWLiO

Thanks for every other inraimotfve site. The place else may I am getting that type of information written in such a perfect manner? I have a challenge that I’m simply now running on, and I have been on the glance out for such info. http://gyojrshd.com [url=http://rfhaonjlyn.com]rfhaonjlyn[/url] [link=http://hmkwwhpvuen.com]hmkwwhpvuen[/link]

Publicat de: dE7dkrIT

aku pun ade lancer dan slalu ulnaa-glik ktn -kl, tapi aku dah set kat highway mesti maintain 110km/hr takleh lebihÂ

Publicat de: pwAoqEHTAu6C

Wow, tsunamis and a new fissure in the volcano. Of course, you could be living in NJ or CT and be underwater. The Moon will be at perigee a week from Saturday and tides will be higher than usual. Just be glad the tsunami din8;#d217&t hit on the 19th.Glad you’re OK! CA didn’t fare as well. http://shwqreui.com [url=http://rrbbmpvg.com]rrbbmpvg[/url] [link=http://zkvxtknvcqs.com]zkvxtknvcqs[/link]

Publicat de: Gv9ysYsn

J'ai fait du Ski Joëring aux Arcs et je vous recommande vivement cet endroit pour essayer cette discipline vraiment fun ! Vous partez pendant 2 h sur des chemins forestiers et isolés de toutes activités de la station. Moment inobluiable !

Publicat de: AXh3D6sr

Comentario by — Muchas empresas gastan mucho dinero en marketing , priocomones , publicidad, etc y sin embargo no paran un segundo en indicarles a sus empleados lo importante de recibir al cliente con una sonrisa o de responder con educación al teléfono.


Categorii
Actualitate
Politic
Economic
Social
Optimal Antidrog
Actualitatea Europeana
Stiri interne
Justitie & Afaceri Interne
Externe
Apărare
Administratie
Prim plan
Reportaj
Accente
Sănătate
Opinii
Cultură, educaţie
Media, publicitate
Derapaje
Campanii sociale
Sport/Turism
Romania asa cum este
Dosare istorice
Divertisment
Filme
Filmulete haioase
Joburi
Romanii de pretutindeni
Student Press
Spoturi antidrog
Timp liber
Stiri ultima ora
Activitatea Lecturile Regatul Cuvintelor de la Biblioteca Națională din ziua de 27 iunie, ora 18.00, este dedicată concursuluiTinere Condeie.
Activitatea ”Lecturile Regatul Cuvintelor” de la Biblioteca Națională din ziua de 27 iunie, ora 18.00, este dedicată celui mai longeviv concurs de creație literară pentru elevi - Tinere Condeie. Sunt invitați să citească din opera lor laureații din toate timpurile ai concursului, participanții la cenaclul...
Abonare Newsletter
Nume:
E-mail:

PRODUCTII VIDEO ALE COMPANIEI OPTIMAL MEDIA SOLUTION Tel. comanda: 0722344124, e-mail: redactie@optimalmedia.ro

Acasa Companie Editoriale Publicaţii Martor Ocular Redacţie Contact
Actualizat:Zilnic, ISSN 2069 – 0045
Continutul acestui site este proprietatea Optimal Media Solution.
Este interzisa republicarea sau redistribuirea continutului fara mentionarea sursei.